Yanlış Adam

 Bu adamlar kim ya da ne bilmiyorum. Nereden geldiklerini, benden ne istediklerini… Kurşun işlemiyor, yorulmuyor, hastalanmıyor, ölmüyorlar. Bu dünyanın ötesinde, insanüstü bir güçle, durup dinlenmeden beni öldürmek için geliyorlar. Bana doğru attıkları her adımda ölümün sıcaklığını, beni arzulayan bir kadının nefesi gibi boynumda hissediyorum. Ne ben neden benim peşimde olduklarını biliyorum ne de onlar öldürmek için yanlış adamı seçtiklerini. Bilseler, yıllar önce ölmüş, ruhu bu dünyada sürüklenen sefil bir gölge olduğumu anlasalar, çoktan vazgeçerlerdi.




Ölüm denen boşluktan geçmiş, ölümsüzlüğe açılan bulmacalardan ibaret düşmanlığımız. Her birimizin çözümü ötekinin elinde… Onları bilmem ama devasa bir yap-bozun elde kalan son parçasıyım ben. Birden fazla boşluğa uyan ama aslında hiçbir nesneyi tamamlamayan. Yanlış bir adamım, hayatında doğru ya da güzel hiçbir şeyi kalmayan… 

Umut Çalışan'dan nefes nefese okunacak bir ilk roman...(Arka Kapak)

Kent Kitap/Ocak 2018/ 272 Sayfa

Yorum Gönder

0 Yorumlar